دانلود رایگان نرم افزار گوشی

بهترین نر مافزار های تلفن همراه با لینک مستقیم به صورت رایگان

دانلود رایگان نرم افزار گوشی

بهترین نر مافزار های تلفن همراه با لینک مستقیم به صورت رایگان

دانلود بهترین نرم افزار موبایل-دانلود نرم افزار اندروید رایگان-نرم افزار موبایل اندروید-نرم افزار جدید موبایل اندروید-نرم افزار اندروید 2017-دانلود نرم افزارهای ممنوعه-دانلود نرم افزار جدید اندروید 2018-دانلود اپلیکیشن موبایل

طبقه بندی موضوعی

۶ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

آسیب پذیری امنیتی مدیا پلیر محبوب VLC خطری جدی برای میلیون‌ها کاربر.این نقص باعث فعال شدن «اجرای کد از راه دور» یا RCE، تغییر یا افشای غیر مجاز داده‌ها و فایل‌ها و همچنین ایجاد اختلال کلی در سرویس این مدیا پلیر می‌شود و این یعنی دستگاه کاربران مورد بهره‌برداری هکرها قرار می‌گیرد و آن‌ها می‌توانند کدهای مخرب روی دستگاه کاربر هدف اجرا کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ مرداد ۹۸ ، ۱۳:۴۴
امیرعلی .ق

کنگره آمریکا: فروشگاه های آنلاین باید کشور سازنده محصولات را مشخص کنند.«ریک اسکات»، سناتور جمهوری خواه فلوریدا طرحی را به کنگره ارائه کرده که مارکت های اپ را به ذکر نام کشور مبدا هر اپلیکیشن ملزم می کند. به گفته اسکات هدف از اینکار دور کردن شهروندان آمریکایی از برخی محصولات خاص خارجی است.این طرح که «قانون پرایم» نام دارد، به تمام سایت ها و پلتفرم های فروش محصول اعمال خواهد شد و ظاهرا به صورت ویژه ای آمازون را هدف گرفته است.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ مرداد ۹۸ ، ۱۳:۴۱
امیرعلی .ق

اپل کسب و کار مودم موبایل اینتل را خریداری کرد.اپل روز گذشته اعلام کرد که بخش اعظمی از کسب و کار مودم موبایل اینتل را با عقد قراردادی به ارزش یک میلیارد دلار خریداری می کند. به این ترتیب ۲۲۰۰ کارمند اینتل نیز به اپل محلق خواهند شد .اینتل قرار نیست که کاملا از کسب و کار مودم خارج شود و این شرکت همچنان میتواند به تولید مودم برای پی سی، دستگاه های اینترنت اشیاء، ماشین های خودران و هر چیز دیگری غیر از موبایل ادامه دهد. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ مرداد ۹۸ ، ۱۳:۳۹
امیرعلی .ق

کشف بدافزار پیشرفته اندروید با امکان جاسوسی از طریق عکس و ویدیو یک بدافزار قدرتمند اندروید کشف شده که می تواند به عنوان ابزار نظارت بر افراد خاص کاربرد داشته باشد.به گفته شرکت امنیتی لوک آوت، قابلیت دسترسی از راه دور تروجان Monokle با قابلیت های نظارتی متعددی همراه شده که امکان جاسوسی از راه دور را فراهم می کند.مونوکل می تواند گواهینامه های مورد اعتمادی را نصب کند که دسترسی روت به دستگاه را فراهم می کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ مرداد ۹۸ ، ۱۳:۳۷
امیرعلی .ق

تحریم‌ جدید اپل: حذف اپلیکیشن انگلیسی زبان به دلیل ایرانی بودن توسعه دهنده.یک توسعه دهنده iOS شناخته شده در گفتگو با دیجیاتو اعلام می‌کند که اپلیکیشن انگلیسی زبانش صرفاً به دلیل ملیت ایرانی او که در واقع نوعی «ارتباط با ایران» است، از ورود به اپ استور منع شده. حال همین مسئله، می‌تواند این احتمال را به وجود بیاورد که اپل، اپلیکیشن‌های ساخته شده توسط هر ایرانی در هرکجای جهان را نیز به بهانه «ارتباط با ایران» حذف کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ مرداد ۹۸ ، ۱۳:۳۵
امیرعلی .ق


Directory Lister نرم افزار کاربردی جهت لیست نمودن محتوای فولدرها بر اساس فرمت ، تاریخ میباشد. علاوه بر این شما به طور کامل قادر خواهید بود تا نحوه نمایش لیست را تعیین نموده و ویژگی های مختلف هر فایل را مشاهده کنید. توسط نرم افزار Directory Lister میتوانید فهرست موجود را بر اساس فیلتری خاص نمایش داده یا بر اساس حروف الفبا مرتب کنید و در انتها به طور مستقیم برای پرینت گرفتن از لیست بدست آمده اقدام نمایید.


دانلود نرم افزار 


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ مرداد ۹۸ ، ۱۳:۳۰
امیرعلی .ق